مینول، بزرگترین سازنده منبع تغذیه استاندارد در دنیا

modir 1402/11/12
aboutMW1

گروه مینول در یک نگاه

MEAN WELL که در سال 1982 تأسیس شده، یکی از معدود تولیدکنندگان در جهان است که به توسعه تولید منابع‌تغذیه استاندارد پرداخته است. طبق گزارش Micro Technology که در مارس 2023 منتشر شد، این شرکت در رتبه سوم تولیدکنندگان جهانی منبع‌تغذیه (خروجی DC) قرار دارد. 99٪ از فروش MEAN WELL مربوط به محصولات منبع تغذیه استاندارد است که با نام تجاری MEAN WELL فروخته می‌شوند. محصولات دو شرکت دیگر که در رده‌بندی بالاتر قرار دارند، بیشتر به شکل ODM/OEM هستند؛ یعنی تولیدات آن‌ها به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولی دیگر در شرکتی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا صرفاً از زیرساخت‌های آن‌ها برای تولید یک کالا که تمام امتیاز آن برای سفارش‌دهنده محفوظ است استفاده می‌شود.

MWAllWorld
MWLocations

دسته‌بندی محصولات

MEAN WELL با حفظ روحیه نوآوری مستمر شرکت، هر ساله 10٪ مدل‌های جدید را به خطوط تولید خود اضافه می‌کند. ما در حال حاضر به‌روزترین و کامل‌ترین روش‌های تولید منابع‌تغذیه جهت صنایع و کاربردهای گسترده را در محدوده 0.5 وات ~ 25600 وات در گریدهای مختلف ارائه می‌دهیم تا نیازهای کاربردی صنایع مختلف را برآورده کنیم؛

منابع‌تغذیه AC-DC، درایورهای LED، شارژر باتری AC-DC، مبدل‌های DC-DC و اینورترهای DC-AC.

MWProductgroups

بازار هدف / رقابت

بازار هدف MEAN WELL مشتریانی با حجم کوچک یا متوسط ​​برای محصولات منبع‌تغذیه استاندارد صنعتی است، “تنوع بیشتر در حجم کمتر.” به این ترتیب، MEAN WELL برای برآوردن نیازهای مختلف منبع‌تغذیه باید تعداد زیادی از صنایع با خطوط تولید جامع، دارای انعطاف‌پذیری در تولید، انبار برنامه‌ریزی‌شده و کانال‌های فروش جهانی را سازماندهی کند. بیش از 10000 مدل استاندارد MEAN WELL که از سال 2018 به بعد محقق شد، به طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله اتوماسیون صنعتی/کنترل، مخابرات/تلکام/تجاری، پزشکی، تابلوهای LED/روشنایی، حمل و نقل و انرژی سبز خدمات می‌دهند. MEAN WELL با رعایت مقررات ایمنی بین‌المللی و ارائه طیف جامع محصولات در یک پنجره، به مشتریان کمک می‌کند تا با ورود زودهنگام به بازارهای هدف، زمان و هزینه‌های تأیید و توسعه محصول جدید را کاهش دهند.

MEAN WELL با حمایت از ایده “شریک قابل اعتماد شما” و تلاش همه‌جانبه جهت ارائه بهترین محصولات و خدمات منبع‌تغذیه استاندارد، اکنون قادر است خدمات سریع و محلی را در سراسر جهان با اتکا به شبکه فروش جهانی خود که با تلاش مستمر و کار سخت تقویت شده‌اند، ارائه دهد.

PQCDSR

Product 

• Up to 10,000 models in 1000 plus standard product series

• Provide standard, modified and CDM (cooperate design manufacture) products

• One stop shopping and total solutions for customers and dealers

Quality 

• Advocating total quality management (TQM)

• 100% quality control (QE, IQC, IPQC, PQA, QA) and complete production test process (Q1~Q5)

• High reliability and quality indicator—10% lower defect rate each year

Cost 

• High work efficiency and low failure costs

• Cost reduction by economy of scale due to material standardization and integration

Delivery 

• 24-hour domestic and 48 hour abroad delivery from stock for 95% orders of standard products

• Delivery big volume products in 4-5 weeks

Service 

• Deliver customer service and technique supports in 24 hours

• Average customer satisfaction tops “satisfactory” level by internal survey

Reliable Relationship 

• Sales with customers of account older than one decade account for 75% of total revenue

• Average annual sales amount raises 10% each year, i.e. very strong brand loyalty

سخن مؤسس Jerry Lin

MEAN WELL در سال 1982 با سرمایه اولیه NT $1,000,000 در کارخانه کوچکی به مساحت فقط 100 متر مربع تأسیس شد. این یک جاده طولانی و پرپیچ‌وخم بوده است، زیرا شرکت خود را از یک تولید‌کننده منابع‌تغذیه خطی به منابع‌تغذیه سوئیچینگ تبدیل کرده و تمرکز اولیه خود را از منبع‌تغذیه برای رایانه‌های شخصی را به منابع‌تغذیه برای مقاصد گسترده صنعتی تغییر داده است. امروزه MEAN WELL منابع‌تغذیه استاندارد را با نام تجاری خودمان ایجاد، طراحی و تولید می‌کند. ما اذعان می‌کنیم که در موفقیت خود تا حد زیادی مدیون حمایت تأمین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، کارکنان و مشتریان خود هستیم.

مردم اغلب از من می‌پرسند راز نرخ رشد فوق العاده MEAN Well چیست؟ به نظر شخصی من، ما شرکت خاصی نیستیم. ما صرفاً شرکتی هستیم که بر همکاری طولانی‌مدت اصرار دارد و بسیار مراقب است که در تمام تصمیمات خود منطقی و قابل اعتماد باشد. این فلسفه در مرکز توانایی ما برای رشد پیوسته قرار دارد.

JerryTedPopevisit

ما شرکتی با کارگران برجسته نیستیم، بلکه شرکتی هستیم که بر گروهی از شرکای صادق، عمل‌گرا، سخت‌کوش و متحد تأکید دارد. برخی از مهندسان ما مستقیماً پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به  MEAN WELL پیوسته‌اند. بقیه قبل از پیوستن به شرکت ما در زمینه‌های مرتبط کار کرده‌اند. آن‌ها با هم گروه قدرتمند مهندسان محقق ما را تشکیل می‌دهند. اکثر مهندسان ما، پس از مدت زمانی کوتاه زندگی مطابق با فرهنگ و بینش شرکت، هیچ دلیلی برای ترک آن پیدا نمی‌کنند. ما بر این باوریم که جابجایی فوق‌العاده کم کارکنان ما در توانایی ما برای پیش بردن همیشه‌گی مرزهای شرکتمان به افق‌های دوردست نقش اساسی داشته است.

 MEAN WELL هیچ محصولی ندارد که همه محصولات دیگر را در فروش تحت‌الشعاع قرار دهد. در عوض، ما طیف وسیع و متعادلی از محصولات داریم. هر محصول نتیجه رویکرد متعهدانه مهندسان ما به طراحی برتر و تعهد بخش تولید ما به کیفیت برتر است. ما متعهد به یافتن بهترین راه‌حل ممکن برای معادله قیمت-کیفیت هستیم و هر ساله با جدیت برای افزایش کیفیت و خروجی و در عین حال کاهش قیمت تلاش می‌کنیم.

اگر شما یک تأمین‌کننده جدید هستید، حتی اگر در این مراحل اولیه روابط ما حجم تجارت ما زیاد نباشد، امیدواریم متوجه شده باشید که MEAN WELL صادقانه معتقد است که ما در آغاز یک رابطه طولانی و پربار هستیم. ما بر مشارکت طولانی‌مدت، با اهداف رسیدن به کیفیت بالا و تاریخ تحویل دقیق، همراه با تقسیم منطقی سود تأکید می‌کنیم. بسیاری از تأمین‌کنندگان ما سال‌هاست که از نزدیک با ما همکاری می‌کنند.

اگر مشتری جدید هستید، امیدواریم که درک کرده باشید که در هر معامله، ما منافع متقابل را صمیمانه در نظر می‌گیریم. اغلب توصیه می‌کنیم که با یک سفارش کوتاه‌مدت کوچک‌تر شروع کنید و سپس به‌تدریج مقدار سفارش را افزایش دهید. رویکرد ما به مشتریان جدید، هدایت روابط به مسیری است که به ما اجازه دهد به آرامی درک متقابل ضروری برای روابط تجاری بلندمدت را ایجاد کنیم. ما بر مشارکت طولانی‌مدت تأکید می کنیم. 65 درصد از فروش ما از شرکت‌هایی است که بیش از 10 سال با آنها رابطه تجاری داشته‌ایم. اگر CPU مغز یک سیستم است، منبع تغذیه قلب آن است. غالباً ارزش تلفات ناشی از وقفه در برق DC می‌تواند از ارزش خود منبع‌تغذیه بیشتر باشد. ما قویاً معتقدیم که تولید منبع‌تغذیه، صنعتی است که بر پایه اعتماد بنا شده است. مأموریت هر شرکت تولیدکننده منبع‌تغذیه باید ایجاد حداکثر اعتماد به تکنولوژی و کیفیت محصولات خود باشد. تنها با تلاش همیشه‌گی برای بهبود و نوآوری، ایجاد شش عامل: محصول، کیفیت، هزینه، زمان تحویل، خدمات و روابط به شکل بهینه (PQCDSR) که با گذشت زمان آشکار می‌شود، آن شرکت می‌تواند بطور حقیقی مورد اعتماد مشتریان خود قرار گیرد. ما معتقدیم که اعتماد یکی دیگر از پیش‌نیازهای ضروری برای موفقیت در طولانی‌مدت است.

از تأمین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، کارمندان و مشتریانم برای حمایت‌شان تشکر می‌کنم. شما به ما اجازه دادید که این فرهنگ و بینش مستمر و قابل اعتماد را ایجاد کنیم. همچنین مایلم از صمیم قلب به اعضای جدید حلقه MEAN WELL خوش‌آمد بگویم. من از صمیم قلب امیدوارم که بتوانیم شریک دائمی تأمین منبع‌تغذیه قابل اعتماد شما باشیم.

MWgroup

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.