۱– بر روی گزینه [ ورود/ثبت نام ] کلیک کنید و در اولین مرتبه مراحل ثبت نام را تا انتها ادامه دهید. توجه داشته باشید که آدرس ایمیل صحیح وارد کرده تا ارتباط با شما به بهترین صورت برقرار باشد.
۲-محصول مورد نظر خود را انتخاب و یا جستجو کنید و به صفحه محصول وارد شوید.
۳- پس از انتخاب ویژگیها از قبیل[ ولتاژ خروجی ]بر روی [ خرید ] کلیک کنید.
۴- شما میتوانید تعداد کالا را با کلیک برو روی [+] و [-] افزایش یا کاهش دهید. همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد.
۵- مراحل ۲ تا ۴ فوق را برای تمامی مواردی که قصد خرید دارید تکرار کنید تا اینکه تمامی اقلام مورد نظر به سبد اضافه شوند.
۶– یکی از گزینه های [ مشاهده سبد خرید ] یا [ تسویه حساب ] را انتخاب کنید. پس از چک نهایی اقلام وتعداد آنها در سبد خرید، بر روی [ ادامه جهت تسویه حساب ] کلیک کنید.
۷- آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید. امکان تغییر یا ویرایش آدرس محل تحویل در این مرحله وجود دارد. کافیست باکس کنار [حمل و نقل به یک آدرس متفاوت؟ ] را مارک تائید بزنید و مشخصات محل جدید را وارد کنید.
۸– در حال حاضر تنها شیوه ارسال [ تحویل محلی ] توسط پیک مستقیم یا باربری استکه بصورت پیشفرضانتخاب شده است. هزینه بصورت پسکرایه درب آدرس توسط سیستم حمل و نقل دریافت میشود.
۹– در سمت چپ صفحه شیوه پرداخت سفارش را انتخاب کنید و پس از نهایی کردن سفارش با واحد فروش به جهت هماهنگی تماس بگیرید.
۱۰– در مرحله آخر باکس شرایط و مقررات را مارک تائید زده و دکمه [ ثبت سفارش ] را کلیک کرده و وارد صفحه نهایی شوید.
۱۱- در مدت کوتاهی تائید سفارش به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. از دریافت ایمیل اطمینان حاصل کنید.
۱۲- در صورت موفق نبودن پرداخت، اقلام سفارش داده شده به مدت یک روز کاری برای شما بصورت رزروشده باقی میمانند. خواهشمندیم شماره سفارش خود را بعنوان کد ارجاع پرداخت استفاده کنید.
۱۳- پس از موفقیت در پرداخت، وضعیت سفارش در سیستم به [ در حال انجام ]تعییر میکند. منتظر بمانید تا سرویس حمل و نقل هماهنگ شده اقلام سفارش را به شما تحویل دهد.
۱۴- پس از تحویل سفارش لطفا وضعیت ظاهری کالاهای دریافت شده را بررسی و در صورت مشاهده عدم انطباق با تلفن واحد فروش تماس بگیرید.
۱۵– عدم دریافت تماس به منزله سالم تحویل شدن سفارش میباشد، در عین حال واحد فروش در طی مدت کمتر از یک هفته با شما تماس خواهند گرفت و وضعیت سفارش را با اطمینان به تکمیل شده تغییر خواهند داد.ایمیل کامل شدن سفارش برای شما پس از این تماس ارسال خواهد شد.
۱۶- در صورتی که پس از دریافت کالا درخواست استرداد سفارش را داشته باشید میتوانیدبا واحد فروش تماس گرفته و با ذکر دلیل جهت عودت بخشی یا همه سفارش هماهنگ کنید. وجه مربوطه طی سه روز کاری از زمان دریافت اقلام و تائید واحد فنی به حساب شما واریز خواهد شد.
با تشکر از حسن توجه شما!
ساعت کاری : ۸:۳۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر، شنبه الی چهارشنبه
سفارشات دریافتی در ساعات غیر از ساعات فوق، در اولین فرصت روز کاری بعد رسیدگی خواهند شد. در صورت نیاز فوری به تحویل کالا در ساعات دیگر و یا ایام تعطیل، لطفا با درج پیام در کانال واتساپ و یا تماس با تلفن همراه ۰۹۱۲۷۲۱۵۲۷۰ درخواست خود را مطرح کنید. بدیهی است به نیازهای ضروری، فوراً ترتیب اثر داده خواهد شد.